PlasmaNaut писал(а):Дык, я в субботу собирал как раз, и всплыл этот ебляк. Там, видишь, в чем дело - я переставлял руль. Японец до меня ставил Пуллбэк, я поставил Толбой. В обоих случаях надо менять кабель на удлинненый на два дюйма. Я летом, когда у меня кабель сломался поменял его, проложив, как было. Но впечатление осталось, что было неправильно. Подумал, что когда руль поменяю, разберусь...
Ща глянул вот что нашел в мануале:
Route the clutch cable as follows:
FLHT/C/U: Feed clutch cable through grommet on left
side of inner fairing. With outer fairing removed, route
cable between left fairing bracket and radio (or storage
box) support bracket. Cable strap clutch cable to fairing
bracket at this location. Run cable downward along left
side of steering head, and then between engine guard
and front of left frame downtube. Continue downward
progression while crossing to right side of vehicle running
cable between outboard side of voltage regulator
and inboard side of right frame downtube. Threading
cable strap through hole in cross brace, secure clutch
cable to downtube as shown in Figure 2-113(просто черным пластиковым хомутом к правой стойке рамы. Following
inboard side of frame downtube, route cable between
bottom of cam cover and top of lower frame tube to area
of clutch release cover